Oğlum 1 yaşına girmek üzere hala uykularımız çok sorunlu.. gece ilk uyuduğu bir saat içinde en az 2 kere uyanıyor.. sonrası keyfine göre bazen sabaha kadar 5 gibi uyanıyor bazen en az 3 kere uyanıyor.. bu son günler çareyi yanımızda uyutarak cozuyorum. Yanımıza aldığımız da sabah a kadar 1 belki 2 kere uyanıyor ama hemen uyuyor yormuyor.. sizce sorun bizmiyiz ayrı kalma korkusu mu bilemedim ?