Kızlar herkese iyi geceler, 4.5 aylık bir bebeğim var bu zamana kadar şükürler olsun gece uykusu iyiydi yani birkaç kez kalkıyordu emip geri uyurdu. Bir-kac gecedir sürekli ağlıyor ve sanki uykuya dalamıyor gibi sürekli yanına yatayım emziriyim istiyor. Acaba sütüm yetmiyor mu ? Yoksa artık doymuyor mu ek birseye mi başlamalıyım başına gelen deneyimli anneler yazabilir mi ne yapmam gerekiyor 🙄