Kızlar bebeğimin adı Eflin ben Duha ismini de eklemeyi çok istemiştim ama eşim iki isim kullanılmıyor vs demişti vazgeçmiştik .Hoca adını kulağına okuyunca ismini sormuş eşimin ağzından o an ‘Eflin Duha’ çıkmış.
Ben kimliğinde de Duha isminin olmasını çok istiyorum şimdi nüfus müdürlüğüne gitsek yardımcı olurlar mı?Ne yapmamız gerekiyor?