Aselayliz Merhaba arkadaşlar Eylül sonunda Mersin’e tatile gideceğiz bir koz çocuğum var 2 yaşında Mersin’in havasını da pek bilmiyorum ne gibi şeyler almalıyım yanıma çocuklu tatil ilk defa yapacağımda 🙄🙏
ecemm-6161 Aselayliz ben geven 1 haftalığına Doğuya gezdik canımmbeveğim 10 aylık 😊 cok şükür iyi gecti zorluk yaşamadık cok şükür sadede uyku saatlerine ötele gittik oralar pek soğuk olmuyor bebeğe hırka falan al yanına canım