Anneler bebeğim 20 günlük memede çok kalmıyor. O sırada da çok hareketleniyor. Elleri ayakları hiç durmuyor. Ağlamaya başlıyor. Anlamıyorum niye öyle yapıyor. Bunu her zaman yapmıyor. Gazınida alıyorum. Altıda bezli. Uykusu var ama derin uykuya da geçmiyor. Ne yapmam lazım. Tecrübeli anneler yazabilir mi?