Mel01 04_Asena bilmiyorum ama neden adeti beklemiyorsunuz? benim daha bir hafta var zor ama sabrediyorum 😅
KutayinAnnesiii 04_Asena adet öncesi belirti olmaz gebeliğe dair adet döneminde de yaşarsınız o belirtileri. Bu ay bende aynı sıkıntıyı yaşadım sizin gibi ve 2 gün geçti günüm öyle oldum stres yapmamak lazım ama insan takınca kafaya uyku bile tutmuyor anlıyorum sizi
KutayinAnnesiii Benim 5 gün vardı silik çıkmıştı adet günümde de kan vermiştim binlerde çıkmıştı değerim. Ama herkesin aynı olacak diye birşey yok gwç döllenme olursa çıkmayabilir
04_Asena KutayinAnnesiii ya benim adet olcagim zaman belirti olmuyorduki aşırı derecede koku hassiyeti oldu midemi bulandiriyor kaç gündür goguslerim agriyor sızlıyor baş dönmesi yorgunluk bilmiyorum hayirlisi olsun
KutayinAnnesiii 04_Asena aynılarını ben de yaşadım ama ben Bi de sinovac aşı olmuştum ona bağladım halsizlik mide bulantısı yaşadım