1 aydır kilo almaması biraz enteresan açıkçası. O kadar da büyük değil yani bebeğiniz. Bence doktoruna söyleyin. Zaten doktoru not almıyor mu böyle şeyleri onun kendisi söylemesi lazım kilo almamış diye . Ne bileyim bizim kızın bir kitapçığı var her ay ona not düşüyor doktoru kullandığı damlalara kadar