Rikaa mamaları bilmiyorm canım benimki 2 yasına kadar emdide hani kilosu cok oldugu için iştahı da yerindeymiş madem mamayı mı azaltsanız doktorunuz ne diyo hani o daha iyi yönlendirir sizi çünkü gerçekten persentıla göre %100 gibi 2 yaş kilosuyla uyumlu. Tabi bazı bebekler kilolu olabiliyo yürüdükçe zayıflıyolarda gene doktorunuza danışın bence obezlik çağımız hastalığı sonucta önlem almakta fayda var