Alya3361 kızım 3 ay uyudu diyebilirim zaten doğunca da 4.trimester dediğimiz ilk 3 ay hala anne karnında gibi şefkat güven uyku bunları istiyorlar. Yani kısacası anne ile bitişik yaşamı 😊 ama oğlum kolik ve gazlıydı 40 gün uyumadı sonra düzeldi hala çok uyumaz 3,5 aylık 2 saatte bi uyur oda yarım saati geçmez