Kızım 13 aylık oldu. Bugüne kadar zaten düzgün beslenen uyuyan sakin bir bebek degildi ancak son zamanlarda iyice tuhaflastı. Sürekli aglıyor giyinmek istemiyor; uykuya direniyor gündüz tek uykuya mı gecmek istiyor diş mi cıkarıyor 1 yas sendromu mu bilemiyorum. Bazen dayanamıyorum Oturup aglıyorum. Varmı biz gibi olan? Bir çözüm bulan? Sakin kalmayı becerebilen anneler 😪 nolur yardım… 😪😪