Arkadaslar merhaba 3 ay once sezeryan dogum yaptim normalde 40 gun süren kanama aylarca sürdü ama akıntı şeklinde sonrasında regl oldum ve akıntı 3 4 gun kesildi fakat ev isi yaptığımda, ya da ayakta fazla durduğunda vs kahverengi akıntı geliyo bazen kırmızı tekrar regl olucam sanıyorum ama devami gelmiyor bu durum normal mi 3 Ay oldu cunku 40 muayenesine gitmedim sizce doktora gitmeli miyim?