Kullanıyorum ki oğlum 21 aylık ya sabah yada gece günde bir kez kullanıyorum.Gaz vs problemi hiç yaşamadım.Doyurucu bir mama ama fos kilo aldırmıyor.Ayda 3 kutu kullanıyorum.Bırakana kadar kullanacağım.Ben kırmızı beyaz ecz diye siteden alıyorum.Yada farmasanal dan oralar baya uygun.