Kuzeybabyy Kemerle bağlantı yapılan model. Haftada bir tekrar koltuğa sabitliyoruz sağa sola sallanmaya başlıyor. Alttaki kemer fazlalık payını sıkıştırmamıza rağmen bu durumu yaşayan oldu mu acaba
BirAlparslanAnnesi Kuzeybabyy bende bayağı araştırdım aynu şikayeti söyledi hep kullananlar o yüzden ısofixli modeli tercih etmek durumunda kaldım..
Kuzeybabyy BirAlparslanAnnesi yaa öylemi bizim aracımızda isofix yoktu en iyisi olsun kemerli modelde dedik ama ilginç yani
BirAlparslanAnnesi Kuzeybabyy besafe ile iletişime geçseniz yada mereden aldıysanız bi gösterseniz acaba bi çözüm yoluna giderler mi ki
Kuzeybabyy BirAlparslanAnnesi joker mağazasından aldık daha bir ay oldu. İletişime geçeceğim besafe ile en azından normal mi onu açıklarlar ama normal değil yani koltuk sallanır mı hiç
BirAlparslanAnnesi Kuzeybabyy sallanmaması lazım hiçbir şekilde aslında ama sanırım aralarında bazısı öyle çıkmışta olabilir inşallah çözüm yoluna giderler
BirAlparslanAnnesi Kuzeybabyy ben daha yeni arayış içindeydim instagramımda whatsabımda soru olarak paylaştıgımda 3-4 arkadasım yazmıştı