Oaoa ıyku yok derlen ? 10 dk yada yarım saat faşan mı uyuyor yani kesintisiz 1-2 saat uyumuyor onu mu kastediyorsunuz? Benimkide öyle hep yarım saat bi saat hiç 1 saatten fazla uyuduğunu görmedim😂 gece de 9 da doyurup yatryormgece 1-2 kalkıyo sonra yıne doyryomm5 bucuk 6 ayaktayız bıdaha güne başlıyoruz