Bozzzzy oğlum 3 yaşında bana çok güzel Bi anımı hatırlattınız :) sizin gibi sürekli saçımı topuz yapmaktan saçlarım düğüm düğüm olmuştu bende açmaya uğraşamadım en son sinirlendim kesecektım hepsını ama sağolsun eşim dedi gel ben açayımm diye önüne oturdum hepsını tek tek açtı ne kadar içime işlediyse arada eşime anlatır heepp söyler duygulanırım lohusa psikolojisiyle ne kadar sevinmiştim o zaman 🙂
Siz de iyi yapmışsınız bazen oluyor öyle bence siz o karışık saçlarınızla da eminim çok güzelsinizdir 🙂