merhaba oglumuz 14.5 aylık.
son 5-6 gündür büyük tuvaletini cıvık yapıyor. ilk birkaç gün kabızlık sorunu yaşadı sonra akabinde böyle bir sorun oldu. bu süreçte sadece nutrigen üzüm çekirdeği kullanmıştık. (3-4 gün öncesinden) 2.5-3 ml her gün. ishal diyemiyorum çünkü günde 2 kere o da sabahları yapıyor. hemen hemen ardı ardına. bol su veriyoruz. okullar başladğı için doktorumuza da götüremedik. geçer diye bekledik ama geçmedi. bu arada ateş, halsizlik vs yok. keyfi yerinde. dişlerden süphelendik ama bilemedik. deneyimli annelere sormak istedik.
şimdiden teşekkür ederiz.