Bu ay ki işsizlik maaşı yattı mı kızlar bilen varmi?
Smali evet cuma günü aldım
Smali bana ayın 3ünde yatırmışlardı
Smali pandemi dolayısıyla olandan mı bahsediyorsunuz?
Deletedmom0099 aaa bana henüz yatmadı tövbe
Smali allah allah, bence yarın 170i arayıp bi sorun
Deletedmom0099 belki bankada takıldı daha önce de yaşadım teşekkür ederim
Smali olabilir tabi
SerpilG hayır işten çıkarıldiginizda iskurun sunduğu imkan