3.ay kontrolüne gittiğimizde aile hekimindeki hemşire başını artık kaldırmalı, 1ay daha bekleyin, hala boyleyse çocuk nörolojisine gidin demişti. Çok üzülmüştüm öyle deyince. Ama 4.ay kontrolünde başını tamamen kaldırıyordu ve bayağı uzun süre oyle tutuyordu, kadın çok şaşırmıştı 1 ayda nasıl bu kadar ilerledi diye. Hiç düşünmeyin böyle şeyler, kendilerince hazır olduklarında her şeyi yapıyorlar. Bazı bebeklerler 3. Ayda bazıları 5.ayda. Siz bol bol karınüstü egzersizleri yaptırın, çok faydalı oluyor. Şuan 4 ay 19 günlük ve destekli uzun uzun oturabiliyor bile.