Zeys Kvsr38 Eda Ermiş yıldız var Tekden hastanesinin yanında muayenehanesi ona giderim güzel ilgilenir işi de çok iyidir hijyene de çok dikkat eder.. bi de dentaforum var forumun karşısında klinik Murat bey var ondan da herkes çok memnun diş teknikeriyim bu arada 2 gün çalışmıştım aynı ortamda gerçekten pratik güzel ilgileniyor hastanın nazında oynuyordu..☺️
E_doga Ben yıllardır faruk beye giderim asla başkasına dokundurmam dişlerime, başkasına diş bile çektirmem o derece yani😀 . Zirkonlarımı da ona yaptırdım zaten kendisi de arkadaşımız kessssinlikle tavsiye ediyorum . Çapa diş hastanesinde Faruk Tanrıverdi