Betmi Kızlar merhaba aşırı acemym sütüm var ams az az gelıyo sagma makinesiyle desteklyorum biberon dan verıyorum gece sarılık olmssn diye ama kaç ml yeterli sizce bılgınız varmıı yardım edermsnzz
plakayerli Betmi ilk hafta 30 yeter hastaneden 3 saatte bir demişlerdi ama daha sık da besleyebilirsiniz
Busra0zturk Sağmak yerine emzirmeni tavsiye ederim, bebeğinin cenesi gelişmesi açısından ve çekim gücünün kuvvetlenmesi lazım ki ileri zamanda sütünün çoğalması için, sonra ki zamanlar zorluk yaşayabilirsin