-erCansu- Sumeyra87 bez ıslak kalınca kokuyor her türlü bez denedim bı skinti yok bimdeki elbeziler güzel o renkli renkli olanlar 😅
ebz09 Sumeyra87 bimdeki renkli olanlar guzel birde çok asiri ıslak birakmadikca kokmuyor. Surekli camasir suyu döktüğüm su dolu kabin içinde bekletirim hem bembeyaz oluyorlar hemde koku varsa da kalmiyor
plakayerli Sumeyra87 ben de çok bez değiştirdim bu sebeple en son migrosta bir tane buldum yeşil renk koroplast mikro fiber mutfak bezi diye geçiyor
Sumeyra87 -erCansu- onlardan kullaniyorum bende.ama iste bi muddet sonra oda kokuyor.acaba kokmayan varmidir diye bi sorayim dedim.
Sumeyra87 ebz09 onlardan kullaniyorum zaten ama kokuyor oda ya deterjanla kaynatiyorum ozaman geciyor bi muddet sonra yine kokuyor.
ebz09 Sumeyra87 surekli sıkıca sıkıp kullanmak lazım birde bu kokulu ciflerden sıkıyorum ben iyice duruluyorum koku kalmiyor