Beray15 pes etmeden deneyin ama aç bırakmayın ben 8 saat aç bıraktım yine olmadi cocuk açlıktan ağlarken içim parçalandı ve benim bebeğim dogdugundan beri hiç emmedi, emzirme eğitimi bile aldım eds kasık biberon şırınga hepsini denedim olmadı. Sonra bir düşündüm emse cok guzel olacaktı evet ama emmese de sütümü alıyordu sonuçta önemli olan onun sağlıklı olması idi, bunu kabullendim 50.gunde, suan 4 aylık emiyormus gibi 2 3 saatte bir sagiyorum beslenmeme dikkat ediyorum ikiiz de mutluyuz, emzirmek içimde yara kaldı o ayrı konu ama yanımda cok sukur diyorum, deneyin vazgecmeyin ama dünyanın sonu değil bunu da bilin ne olursa olsun annesi onun için her zaman rn ozel varlık olacak 🌸 ve 60 cc ayına göre az 90 ı bir deneyin bence.