Poncikannesi606 Merhaba. Yarın 1 yaş aşımızı olucaz nasipse 😫 kaç tane oluyor nasıl oluyor ateş falan endişeliyim ☹️☹️
Nurseda2612 Poncikannesi606 3 tane olduk biz biri su çiçeği diğerlerini hatırlamıyorum ama ateş vs çok şükür olmadı ☺️
Elfydr Poncikannesi606 3 tane yapılıyor malesef. Bu zamana kadar menenjit aşısı da dahil hiç ateşimiz olmadı ama bu 1 yas açısından 1 gün kadar atesimiz oldu.
DuyguDamla Poncikannesi606 benim kızım 4 gün önce falan oldu 2 kol 1 bacak hiç ateş falanda görmedik çok şükür
Muhasebeciana Poncikannesi606 bizde ayin 21 inde olucaz kismetse bakalim 3 tane asi oluyormus evet cok fazla ama yapicak bir sey yok 2.ci ve 4.cu ve 6.ci aylardada 3 asi olmustu sukur bir sıkıntımız olmamisti