Nidaaymira iyi akşamlar. Öncelikle sütünüz emzirmeye devam ettikçe bitmez korkmayın sütünüze güvenin. Bebek emdikçe anlık olarak süt üretilir ve bebeğinize yeter. Sorunuza gelirsek bebeğiniz susamış gibi geldi bana. Ben doktorumun tavsiyesi ile bebeğime 3. aydan beri kaynatıp soğuttuğum sudan veriyorum hem emmesi hem de kilo alımı maşallah iyi. Bebeğine su vermeyen anneler karşı gelebilir, bebeği suya ihtiyaç duymuyordur saygı duyarım. Siz de vermek istemeyebilirsiniz, bebeğinizin annesi sizsiniz. Fakat yavrunuz ağlarken onun derdine çare olmak isteyip olamamak kötü bir his, onun iyiliği için denemekten zarar gelmez. İyi akşamlar tekrardan.