Merhaba anneler sacma gelicek belki ama fikirlernizi merak ettiğim için yine de sormak istedim 😬 oğlum 2,5 aylık gelişimi boyu kilosu hersey normal doktorumuzda herseyin gayet normal ilerlediğini söylüyor fakat oğlum babasını tanımıyor 🙄 eşim çok yoğun çalşıyor sabahları biz uyanmadan işe gitmiş oluyor akşamlarıda 10 da geliyor bebeği toplasan ya 1 ya 2 saat görüyor oğlum beni tanıyor gülüyor oyuncaklarına tepki verip heycanlanıyor artık aynı sekilde ablasnıda tanıyor o sevdikce gülüyor ama eşim sevdiği zaman uzunca bi bakıp dudaklarını büküp ağlıyor yabancılıyor desem değil haftada bir eltimlerle felan görüşüyoruz yengesi sevincede gülüp tepki verıyor eşime sadece yapıyor bunu bazen işim oldgunda kucagına alıyor babası avazı çıktgı kadar bas bas bagrıp ağlıyor neden olablir acaba 🤭