Bebegim 5.5 aylik 1.5 aydir nerdeyse ne gunduz uykusu var ne gece uykusu ondan once gayet guzel gidiyordu doktora goturdum 4. Aylik iken buyume atagi dedi tamam dedim ama 1.5 ay oldu baslicam atagina tatgina boyle olup cozum bulan var mi kizlar yoksa uyku egitimi alacagim artik cildirmak uzereyim gercekten inanin kendi uykusuzlugumu falan dert etmiyorum uyumuyor yoruluyor ve duzenli bir uyku sistemi olmadigi icin gelisimi kilo almi yavas bu yuzden cok uzuluyorum