kaymakliekmekkadayifi
Gece 8-9 yatar, sabah 6 da uyanir biraz emer tekrar uyur. 7-8 gibi full uyanir. Biraz oyun oynar, ki oyuncaklarindan da sikilir illa kucagimda olacak, biraz balkona cikar temiz hava aliriz. Agaclara, gokyuzune, hayvanlara sesleniriz. Sonra biraz uyku yapar tas catlasin yarim saat 1 saat.. Gecmis olsun aksam uyku saatine kadar uyanik kalir. Biz de zeka kartlari, egitici sesli oyuncaklariyla oynariz. Kendi sevdigi 3-4 sarki var onlari dinleyince mutlu oldugu icin onlari dinleriz. Guleriz, sariliriz, opusuruz bir bakmisiz aksam saat 5 olmus. Hazirlanir sahile ineriz, kahve iceriz. Yine otururken, onunla oyunlar oynar gulusuruz vs cigliklar atar mutluluktan derken eve gelisimiz aksam 9 olur. Direk yatak.😅 Her gun ayni seyler.