Seymacr Ayperiii yok artık 🤭 yapmaz, bizimki kolikti ona rağmen gazında ekstra bi artış olmazdı soğuk içtiğimde. Merak etmeyin o kadar da dert etmeyin bazen biraz bırakmak lazım ☺️ sağlıkla büyütün 🙋🏻♀️