Doktor biberonu sağmayı bırak emzir dedi 4 5 dk emer en fazla sonra kendini gerir toplar ağlamaya başlar zorladığımda da doyduğunu nasıl anlıcam şimdi yerine koyuyorum sonra ağlamıyo ağlasa aç dicem sonra mama yapıyorum arrdından 60 cc içiyor ya aç olmada içmez diyorum ama emzirdikten sonrada ağlar diyorum 4 dk emzirmekte ne bilim