Herkese merhaba,
12 günlük bebeğim var. 2-3 gündür kucağımdan bıraktığım anda ağlamaya başlıyor. Uykusunu bile kucağımda uyumak istiyor. Emerken uyuyor yerine bırakıyorum 5 dakika içerisinde uyanıp ağlamaya başlıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Tavsiyelerinizi ve çözüm önerilerinizi almak isterim 🙏🏻