Merhaba hanımlar 6 ay önce sezeryan doğum yaptım ama sıcak bi taraftan bebekle uğraşmak bi taraftan korse kullanmaya hıc yanaşmadım ama şimdi gitmeyen kocaman bir göbeğim var acaba korse kullansam faydasını görür muyum yoksa çok mu gev kaldım ya da bu göbekten kurtulmak için yapabileceğim birşeyler var mı değerli yorumlarınızı bekliyorum 🌼