Ask35tego Merhaba 3.5 aylık oğlum memede iii iiig aaag gibi soylenme konuşma tarzı sesler çıkarıyor özellikle uyku öncesi normal bı durum mu
VMS Ask35tego benim bebegim bir ayliktsn beri yapiyor ozellikle cok doyarsa. Mutlu bir ses cikariyor ayni seyse
Ask35tego İlk çocuğum acaba meme ile mi konuşuyor benimle mi yoksa ikinip inliyor mu anlayamadim da🥰🥰🥰