simiyyy 5. Ayın ortalarına doğru başladık. Yani tam 6 olacak diye beklemek beni rahatsız etti, hani 180. Gün olmazsa başka zaman olmaz gibi😬 bir de bebeğimi gözlemledim, başını tutuşu iyi, oturma isteği oldukça var, doğum kilosunun 2 katına çıkmış durumda, en önemlisi biz birşey yerken aşırı heyecanla bizi takip ediyordu. Yavaş yavaş az tadımlık az doyurumluk ortaya karışık gidiyoruz😬