Lalalala1 Bugün ilk kez hipp mama verdim mamayı ilk defa kullanıyorum. biberonla ama bebeğim ağzında tutup geri çıkartıyor ya da hiç almıyor ne yapmalıyım sevgili anneler 🤦♀️
Arasveannnesi0928 Lalalala1 benimki 3 aylık halen öyle önce mamayı hemen verme biberonun başını boş ver emdiği zaman biberonu yukarıya kaldır bide mamanın sıcaklığı onemli
Lalalala1 1prensAnnesii Wee camlı biberonu klasik olan mama olarak işe başlayacağım perşembe günü zorluk olmasın diye bugünden denemeye başladım ama almıyor 😢