Bende 6 gündür gribim ateşim çıkıyo gıcık öksürük var burnum tıkalı gittim acile test falan yapmadılar sadece parol içebilirsin dedi emziriyorum diye ateşim çıkınca içiyorum bol bol bitkisel şeyler tüketiyorum ama ilaçsız nasıl geçicek bilmiyorum Zor oluyor cokk☹️☹️