Zafsim0801 5 aylık bebeğim var kızlar . Sezeryan yerim nasıl anlatimm belli bir kısım sağ üç kısımda sadece beyaz normal etim sol tarafında elle dokudugumda ip hala sert orta hafif üstü sert kirmizi ve genelde diken batar gibi ara ara acıyı normal mi ya