doğum yaptıgımda ilk zamanlar sütüm az geldiği için doktor sağarak ve takviye olarak mama kullanmamı söyledi. şimdi ise sağdıgım zaman 50 ml süt çıkıyor hatta daha fazlası oluyor sağmak yerine emzirmeye başladım hem beni emiyor hemde doymuyordur diye 50 cc mama veriyorum bazen bitirip bazen bitirmiyor. sizinkiler nasıl ?