Yeniaanne Merhalabalar spinal sezaryen olan anneler doğumdan sonra bel karın ağrısı yaşadınız mı dört ay oldu doğum yapalı dr kontrolünde normal dedi sizlerde de oldu mu ?
luppoyanak Yeniaanne benimde doğum yapalı bir ay oldu ağrım yok çok şükür çok nadir karın ağrım oluyor oda fazla yorulursam çorapsız durursam ama kesilen yerin çevresi halen uyuşuk göbek deliğine kadar çimdikliyorum canım yanmıyor sizin de böyle mi acaba
Dunyayigeziyorum Benim 3 ay oldu bel ağrım geçti sayılır ama karnımda hala ağrı kesici içmezsem ağrı var kolay değil ameliyat olduk 7 kat kestiler dr ağrı kesici iç 2 seneye geçer dedi