minikkuzum22 Eymencvk aslında bi taraftan her ay yatmasi iyi. Bi taraftan da bakarsan toplu iyi toplu nakit oluyor.
Zeynepp24 Asgari ücret görünen sigortayla süt,emzirme, doğum yardımı ve işgöremezlik raporları karşılığımda tam 9400 tl yattı
Birprensannesi_ 91817161 bİz eev hanımıyız bacım ondan 🤣 ıkıncı cocukda 400 veriyolar onuda aldım ıkı tane oldukları ıcın 3 de 600 veriyolar 🤣
91817161 Birprensannesi_ ben memurum merak ettim ama biz izindeyken maaş aldığımız için bize yatmıyormuş