5 günlük bebeğim kabız oldu. Dün geceden beri kakasını yapamadı. Sürekli karnına ağrı giriyor ağlıyor. Çok huzursuz. Doktor 72 saat sürerse kabızlık ozaman müdahale ediyoruz diyor. Yarım ölçek calpol verin dedi verdik. Ne yapabilirim bilgisi olan var mı?