Erva-hifa Merhaba anneler bebegim 9 aylik 6 aylikken tadimlara basladik ama en basindan beri yemedi agzini acmiyo ne yaptiysam olmadi bugun ebede simdiye kadar alistirman lazimdi dedi moralim bozuldu ayni durumu yasayan fikir verebilecek olan var mi acaba
Lalaland Erva-hifa tatlı veya ekşi hoşuna giden bir tat olmadı mı hiç? Ordan yürüseniz sevdiği şeylerle diğerlerini karıştırsanız
Tirtilinannesiii Erva-hifa bende muzdaribim o konuda sıvı şeyler dışında yemiyor kusuyor pütürlü şeylere bile
cydcvk Erva-hifa eline vermelisiniz muz ekmek makarna kendi yesin arada da siz ağzına tıkıştırın yoğurtçorba vs
Tirtilinannesiii Tirtilinannesiii Patates hasladim havuç çorba falan yaptım şehriyeli midesini bulandirdi katı şeyleri yiyemiyor. Ama ben bir aydır başladım
Deleted12 Erva-hifa sıvı formda verdiğiniz için yemek istemeyebilir. Artık bol bol kendi eline verin yoksa yemez daha da sogur. Kendileri artık özgür olmak istedikleri bi dönem şuan biraz kontrolu eline verin.
Tirtilinannesiii Erva-hifa evet ama bir aydır en azından biraz katı yemesi lazımdı. Bazen çok üzülüyorum yapamıyor muyum diye 🙄
Deleted12 Erva-hifa evet artık eline verin bir o Gun kendiniz yedirin bir o Gun kendisi yesin. Zamanla ikisine de alışır. Benimde oğlum 9. Ayına girdi ben öyle yapıyorum.