Merhabalar bebeğim 10 günlük ve ben 2 saatte bir 20 30 dk kadar 1 göğsümü emziriyorum. Bebeğim uyuyor uyanınca diğer göğsümden devam ediyorum. Ama ön süt son süt varmış onun hakkında bilgim yok göğsüm boşalması gerekiyormuş bebeğin tamamen doyması için. Ben boşaldığını nasıl anlarım. Birde 20 30 dk da son süt içmiş olur mu? 🙄 herkes bişey diyor kafam çok karışıyor bebeğim doymuyor diye korkuyorum