DuyguDamla üstübe çok düşmeyin düşyükçe siz yıpranırsınız. Ve eğer doktor kontrolünde boyu kilosu idealse sorun yok. Dediğim gibi bugün yer yarın yemez öyle geciyor. Sizinki yine yogurtlama yiyormuş. Bizimki diş döneminde sadece danone yiyır. Başka birley sürmüyor agzına sırf ac kalmasın diye veriyorum ama gelin içime bi sorun bu cocuk vitaminsiz kaldı diye. Ama öyle böyle büyüyorlar akışına bırakmak lazım brnce :) Ve inek sütü zaten tok tutan bir besin günde en fazla bir su bardagı vermelisiniz. Yoksa kansızlıga falan yol acar. Veya direk süt yerine muhallebi falan olabilir uyumadan önce