NilAsyaMom Dag123 bebeklerde el ve ayaklar soğuk olması normal. Vücut sıcaklığına ensesinden yA da göğsünden bakabilirsiniz . Ama benim kızım da 3 aylık çorap giydiriyorum hep soğuk ayakları. Ayaklarından soğuk alır diyor herkes ne bileyim 😅🤷🏻♀️