Bugun 23 gün oldu sezeryan olalı.. Ama sag tarafımda yanma vardı yan yatarken ozellikle acıyordu bugun baktım ki kızarmış ve kötü koku var internetten baktım enfeksiyon belirtisi diyor halbuki sürekli dezenfekte ettim yaklasık 15 gun boyunca her gun gazlı bez ile batikonladım ama bugun kızarıklıgı gördüm bu durumu yaşayan oldumu. İnternettede her sey yazıyor bilemedim emin olamadım. Doktoruma söyledim krem verdi dün voltaron diye bi krem iyi gelecegını söyledi sürdüm hebuz bir şey anlamdım. Acaba enfeksiyon mudur 😟