Ben de aynı sorunu yaşıyordum, hala da yaşıyorum. Sütünüz tazyikli geldiği için bebek tıkanıyor, emzirirken parmaklarınızı makas yapın genişle kaçmıyor öyle yapınca. Ayrıca ben bebeğim tıkandığı zaman ayağa kaldırıp yüzüne üfleyip sırtına pat pat yapıyorum, hemencecik geçiyor. Çok şükür sütünüz geliyor, emzirin bebeği. Emzirmezseniz kesilir sütünüz Allah korusun