Msirac bizde bugun 4 ü bitirip 5 e girdik. 1 aydır meme reddi yaşıyorum, geceleri saat başı uyanıyor. Aynı yani. 5 ten bir mucize bekliyorum ve uyku saatlerinin en azından uzamasını bekliyorum. Artık emmeyecek gibi, ondan ümidimi kestim. Ne zaman koluma yaptırsam sallamak için bile aglıyor