Merhaba kızlar bebelac gold kullanıyoruz ama kutulu değil gri ambalajı var biliyorsunuz böyle olması çok kullanışsız gerçekten hipp kullanıyorduk bi ara onun kutusuna koyuyordum ama dışı hafif pas olmuş gibi daha fazla kullanamam onu siz nasıl yapıyorsunuz