Puantiye Kızlar merhaba✋ 1 yıl önce doğum yaptım. Sezaryen izim hâlâ kırmızı. Birazcık da kabarık. Sizinki nasıl? Bir de bana hiç krem falan vermediler kullanmam için. Siz bunun için bisey kullandınız mı?
Elifxx12 Puantiye Benim doktorum yazmıştı tenin hassas bu kremi kullan demişti. Ben almadım gerek duymadım
baderya Puantiye dünya para verip söylediği kremi alıp kullandım ama sizinki gibi benimki de malesef ve lazer dikiş sözde…
O6y2k2u Puantiye evet csnım yani uzaktan bakılsa farkedilemez ama yakından bakıldığında ten rengimin az açık incecik bir çizgi var gibi
Puantiye baderya Aynen benimkide lazer. Artık kafaya takmaya başladım. Muhakkak bi iz kalır ama çok belli oluyor
Puantiye O6y2k2u Ne çok soru sordun diceksin ama 😂 Ne zaman böyle iyileşti hâlâ zamanım var mı acaba 😄😄
Puantiye O6y2k2u nasıl desem alt çamaşırın tam bittiği yerde diyebilirim. Külot giyince üstü kapanıyor nerdeyse
Puantiye Med Nerdeyse karın kasım çıkacak göbeği düz ettim ama gel gelelim faça izi gibi duruyor kahpe😄
Urasmom ilkgozagrimm benimki de öyle ya krem kullandığım halde. Neden oluyormuş peki bu bilginiz var mı?