Bebeğim 2 gün öncesine kadar çok güzel emiyordu. 2 gündür 3-5 dakika emiyor sonra tekrar meme vermek istediğimde almıyor ağlıyor. Bu arada bebeğim 1 buçuk aylık. Hemşiremi arayıp durumu izah ettiğimde memeden kesilebilir dedi. Canım sıkıldı açıkçası. Bir de şu geldi aklıma, emziği çok güzel emiyor 2 gündür mememi emmiyor ondan da olur mu ? Ne yapmam lazım. Lütfen yardımcı olur musunuz ?